wtorek, 31 marca 2020

Budyniowe placuszki

Cześć Kochani-  tu pani Ania,
U mnie właśnie pora podwieczorku. 
W domu nie ma ciasteczek. A  zjadłoby się coś słodkiego :)

Właśnie wypróbowałam przepis na budyniowe placuszki. 
Mówię Wam, palce lizać!  A jakie proste do wykonania. 

Spróbuj usmażyć je razem ze mną: 
Pod postem znajdziesz gotowy przepis do pobrania!


Składniki na pewno znajdziesz w swoim domu: 





 
Wszystkie składniki wymieszaj dobrze w misce.

Ja użyłam do tego robota, 
ale jeśli go nie masz wystarczy
rózga, firlejka czy łyżka


Masa nie może mieć grudek!


Tak przygotowaną masę nakładam łyżką na rozgrzaną patelnię.

Smażę na oleju- na patelnię wlewam go tylko odrobinę! 


Kiedy na placuszkach pojawią się bąbelki, przy pomocy widelca przekładam je na drugą stronę.

Placuszki smażą się bardzo szybko, 
dosłownie dwie do trzech minut! 




Z porcji, którą Ci podałam udało mi się usmażyć 25 placuszków.











 Po 10 minutach moja rodzina zasiadła przy ciepłych jeszcze placuszkach.
 Podałam je z dżemowym kleksem, ale bez niego też smakują pysznie!




Rzucam wyzwanie naszym paniom i panom: 
Katarzynie, Ewie, Paulinie, Marii, Robertowi, Grzegorzowi....
a może jeszcze ktoś do wyzwania dołączy.

  Zróbcie placuszki wg podanego przepisu 
i wyślijcie mi zdjęcie waszego smakołyku.


 Pozdrawiam!


przepis do pobrania 

3 komentarze:

Napisz do nas :)