sobota, 30 maja 2020

W gościnie u Pauliny, Marii i Anity

Dzień dobry, do naszego ośrodka powoli wraca życie. 
Jest jednak część naszych uczestników którzy z różnych przyczyn nie mogą jeszcze dotrzeć na zajęcia.
Ale to już tylko chwilka:) , wytrzymajcie 
- niebawem się spotkamy!

 W tym tygodniu odwiedzamy trzy panie  
 wyróżnione odznaką "Jestem aktywna" 

Cieszymy się, że nadal wykonujecie zadania i pozostajecie z nami w kontakcie. 

Paulina Ś 
Cóż powiedzieć Paulino, brawa dla Ciebie 
i brawa dla Twojej mamy!


 Maria
Mario, cieszy nas ogromnie Twoja aktywność
 i twoje rozliczne talenty! BrawoTy!  BrawoMama!



 Anita
Prawdziwa gospodyni. Wspierając i pomagająca mamie! BrawoTy!
  
 I na koniec napiszę coś na co czekałam bardzo długo.
Do zobaczenia w ŚDS-ie
Powdrawiam wszystkich, Ania S

6 komentarzy:

  1. Ja z taką informacją kiedy busy wrócą na trasę Kobierno Biadki pozdrawiam serdecznie Marysia proszę o jak najszybszą odpowiedź pilne z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, proszę o chwilę cierpliwości:) Jutro Ci napisze, Pozdrawiam

      Usuń
    2. Czekałam cały dzień na odpowiedź od pani ale się nie doczekałam pozdrawiam Marysia

      Usuń
  2. Życzę panią szybkiego powrotu do zdrowia biedna pani Aga Kołowrotkiewicz a pani Asia Dybowska zajmuje się Marceliną serdeczne pozdrowienia dla pani Ani Krysi Agi P. Hani Asi M. Moniki Asi Psycholog oraz koleżanek i kolegów z naszej pracy Marysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na wieści kiedy pani Aga Kołowrotkiewicz wyzdrowieje 🤧😷🤒

    OdpowiedzUsuń

Napisz do nas :)