sobota, 24 lipca 2021

Pocztówki z wakacji - I

 Dzień dobry, 
czy wiecie że to już mija pierwszy tydzień naszego urlopu.
Chyba intensywnie wypoczywanie, 
bo tylko kilka osób przysłało do mnie zdjęcia



Marcin M regularnie odwiedza Błonie
i kontroluje postęp prac przy rewitalizacji tego miejsca, 
bardzo dziękujemy za pozdrowienia i zdjęcia
 
Roberta tez bywa na Błoniach,
 ale nie obce mu są dalsze wycieczki rowerowe,
 pozdrawia serdecznie 
 
 
Pozdrowienia przesyła Wam także Anita J

A ja zafundowałam sobie mały wypad na wieś. 
Cichą spokojną, do domu między polami.
Gdzie ciszę przerywał tylko terkot traktora pracującego w polu. Gdzie przed bramą gości wita stara ławeczka, na której kiedyś przysiadali gospodarze. Gdzie przy starym płocie można najeść się pysznych malin czy jeżyn. Gdzie cep wiszący w stodole przypomina o ciężkiej pracy rolnika.
 
To był piękny, wzruszający dzień- powrót do dzieciństwa.
Do usłyszenia za tydzień, odpoczywajcie bezpiecznie,
 pozdrawiam Ania S



9 komentarzy:

  1. Super pozdrawiam wszystkich serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu myślałam ze byłaś gdzieś w mojej okolicy�� tak pięknie i cicho krajobraz podobny jak u mnie ....pozdrawiam wszystkich Krystyna �� ps.pstryknę parę fotek z moich wędrówek i wkrótce również wyślę ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrowienia Serdeczne dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry Wieczór Tym razem Sprawa Do Pani Krysi Zjadłam Wioli Posypkę na Torta Proszę o Pomoc Jeśli Pani mi nie pomoże to nie wiem do kogo mam się zwracać o Pomoc nikomu nie ufam u mnie w domu każdy mnie omija szerokim łukiem nikt mi nie wierzy w domu dlatego pani jako Pedagog Specjalny rozwiąże moje problemy w domu

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz dochodzi Tata ale nie wiem o co jest zły Marysia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry Pani Krysiu Justyna Trawińska Karol Łęcki czasem Błażej Horyza i Grzesiu Horyza Tym razem jeszcze z Bratem Maciejem mam problemy Karolina Koper i Agnieszka Szymczak Karolina Całujek Paweł Szczotka za dużo Gada Paweł Tyl jest nerwowy Karol Bocianowski zmienia kobiety Damian Janek każe się im śpieszyć Karolina Całujek ma problemy Ewa Pierunek nie jest najważniejsza Jacek Borszczowski

    OdpowiedzUsuń

Napisz do nas :)